Partnerská sekce
Objednání na servis: +420 326 905 300
Nové objednávky: +420 326 380 300

Ekonom společnosti

25.02.2021

Chcete mít možnost zařadit se do úzkého vedení firmy a podílet se na jejím směřování?

Baví Vás čísla a v jejich analýzách vidíte smysl? Pokud máte zkušenost v oblasti financí a zároveň alespoň základní přehled a povědomí z personální oblasti, pak je tato kombinovaná role přesně pro Vás.

Společnost TKF byla v roce 1997 průkopníkem a přivedla na český trh nůžkové stany. Postupem času došlo k rozšíření nejenom o vlastní výrobu v Otrokovicích, ale také o další produkty či služby pro eventový trh. Začátkem roku 2020 se společnost přestěhovala do nových vlastních prostor a sídlí tak na hranici Prahy, v lokalitě Sulice – Hlubočinka.

Koho hledáme?
Kolegu/kolegyni, který/á bude:

  • zpracovávat roční plány nákladů a sledovat jejich dodržování,
  • zpracovávat analýzy finančních ukazatelů a výsledky reportovat vedení společnosti,
  • plánovat, sledovat a řídit cash flow společnosti,
  • sledovat vývoj obchodní přirážky,
  • spolupracovat s kolegy ostatních oddělení na nastavení dalších reportů a analýz,
  • provádět bezhotovostní a hotovostní platby,
  • podílet se na účetních závěrkách společnosti,
  • metodicky řídit a odpovídat za inventarizace společnosti,
  • komunikovat s bankami, státní správou, pojišťovnami a externí účetní společností,
  • zodpovídat za personální pokrytí volných pracovních míst (inzerce, výběrová řízení),
  • vést komplexní personální dokumentaci (nástupy a výstupy zaměstnanců, předávací protokoly),
  • zpracovávat podklady pro mzdovou účetní,
  • vytvářet a dohlížet na aktuálnost motivačních programů, směrnic a vnitřních předpisů,
  • vést a motivovat jednoho podřízeného,
  • úzce spolupracovat s vedením společnosti.

Co od Vás očekáváme?

  • SŠ ekomomického směru,
  • praxi v oblastí financí a HR, ideálně ve výrobní společnosti (není podmínkou),
  • zkušenost s vedením malého týmu,
  • pokročilou znalost práce na PC (Excel – práce s kontingenčními tabulkami, vzorci)
  • odolnost vůči stresu,
  • analytické myšlení a logické uvažování,
  • znalost systému Helios Orange/iNUVIO výhodou,
  • komunikativní znalost anglického jazyka,
  • řidičské oprávnění sk. B.

…ale také ho/ji nepřekvapí vystavit fakturu, zpracovat výdejku nebo komunikovat s klientem, pokud zrovna nikdo z kolegů nebude k dispozici.

Těšit se můžete na:

  • zaměstnání u stabilní firmy v mladém kolektivu a v příjemném pracovním prostředí,
  • žádný „hot-desking“ – každý zaměstnanec má svůj pracovní stůl,
  • motivující pracovní ohodnocení,
  • služební automobil,
  • balíček benefitů TKF,
  • mimořádné roční odměny,
  • mobilní telefon a notebook,
  • zajímavou a odpovědnou práci.

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám prosím Váš strukturovaný životopis na adresu lucie.snitila@tkf.cz

Těšíme se na Vaše odpovědi.
www.tkf.cz

Kontaktujte nás

UŠETŘÍME VÁM ČAS I PENÍZE, PORADÍME VÁM A ZODPOVÍME VAŠE DOTAZY.

Ing. Radek Kysela
Senior obchodní konzultant


radek.kysela@tkf.cz
+420 774 216 117

Gabriela Gálová
Obchodní asistentka


gabriela.galova@tkf.cz
+420 774 655 117