Partnerská sekce
Objednání na servis: +420 326 905 300
Nové objednávky: +420 326 380 300

Finanční a personální manažer/ka

27.04.2022

Společnost TKF byla v roce 1997 průkopníkem a přivedla na český trh nůžkové stany. Postupem času došlo k rozšíření nejenom o vlastní výrobu v Otrokovicích, ale také o další produkty či služby pro eventový trh. Začátkem roku 2020 se společnost přestěhovala do nových vlastních prostor a sídlí tak na hranici Prahy a lokality Sulice – Hlubočinka.

Dnes eventové vybavení nejenom prodáváme, ale díky vlastní půjčovně i zapůjčujeme, kompletně servisujeme a díky profesionálnímu poradenství a zkušenostem navrhujeme komplexní řešení eventů na míru. V roce 2022 slavíme 25 let na trhu!

Přemýšlíte strategicky, dokážete mít nadhled a vnímat věci v širších souvislostech? Chcete mít možnost zařadit se do úzkého vedení firmy, koncepčně a analyticky se podílet na jejím rozvoji? Máte zkušenost s vedením financí a zároveň rozumíte personalistice? Pak je tato kombinovaná role přesně pro Vás.

Co Vás čeká?

  • zodpovědnost za řízení financí, HR a malého back-office,
  • vytváření ročních plánů nákladů a rozpočtů, sledování jejich dodržování,
  • analýzy finančních ukazatelů, reporting, controlling,
  • plánování a řízení cash-flow,
  • spolupráce s externí účetní společností, kontrola finančních výkazů, podílení se na účetních závěrkách,
  • provádění bezhotovostních a hotovostních plateb,
  • metodické řízení a odpovědnost za pravidelné inventarizace,
  • komunikace s právní kanceláří, bankami, státní správou, pojišťovnami,
  • zodpovědnost za personální pokrytí volných pracovních míst (inzerce, výběrová řízení),
  • vedení komplexní personální dokumentace (např. nástupy zaměstnanců, smlouvy, předávací protokoly apod.),
  • příprava podkladů pro zpracování mezd externí společností,
  • tvorba a dohled nad aktuálností motivačních programů, směrnic a vnitřních předpisů,
  • vedení a motivace týmu (2 podřízené),
  • spolupráce s kolegy ostatních oddělení,
  • práce v interním systému Helios iNuvio,
  • úzká spolupráce s vedením společnosti,
  • a také Vás nepřekvapí vystavit fakturu, zpracovat výdejku nebo komunikovat s klientem, pokud zrovna nikdo z kolegů či Vašeho týmu nebude k dispozici.

Co od Vás očekáváme?

  • VŠ ekonomického směru,
  • praxi v oblastí financí a HR, ideálně ve výrobní společnosti (není podmínkou),
  • zkušenost s vedením malého týmu,
  • pokročilou znalost MS Office (Excel – práce s kontingenčními tabulkami, vzorci)
  • samostatnost a odolnost vůči stresu,
  • analytické myšlení a logické uvažování,
  • znalost systému Helios iNUVIO výhodou,
  • komunikativní znalost anglického jazyka,
  • řidičské oprávnění sk. B.

Těšit se můžete na:

  • zaměstnání u stabilní firmy v mladém kolektivu a v novém pracovním prostředí,
  • žádný „hot-desking“ – každý zaměstnanec má svůj pracovní stůl,
  • motivující pracovní ohodnocení,
  • služební automobil i k soukromým účelům,
  • stravenkový paušál,
  • 5 týdnů dovolené,
  • mimořádné roční odměny,
  • mobilní telefon a notebook,
  • zajímavou a odpovědnou práci.

Místo výkonu práce: Centrála společnosti TKF, Hlavní 1192, Sulice - Hlubočinka.

V případě, že Vás naše nabídka zaujala, pošlete nám prosím Váš strukturovaný životopis na tomas.kubin@tkf.cz. Budeme se těšit na Vaše odpovědi.

Kontaktujte nás

UŠETŘÍME VÁM ČAS I PENÍZE, PORADÍME VÁM A ZODPOVÍME VAŠE DOTAZY.

Ing. Radek Kysela
Vedoucí obchodní skupiny – Čechy


radek.kysela@tkf.cz
+420 774 216 117

Gabriela Gálová
Obchodní asistentka


gabriela.galova@tkf.cz
+420 774 655 117